دایى هم از شیث رضایى شکایت مى کند


ورزش > لیگ برتر  - پس از این که شیث رضایى از سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس به مراجع قضایى شکایت کرد، سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز قصد دارد از کاپیتان اخراجى پرسپولیس به محاکم قضایى شکایت کند.

على دایى و شیث رضایى سرمربى و بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران که براى چندمین بار با یکدیگر به مشکل برخوردند، در دادگاه همدیگر را ملاقات خواهند کرد. شیث پس از کنار گذاشته شدن خود توسط دایى و شنیدن سخنان سرمربى پرسپولیس در برنامه تلویزیونى نود تصمیم گرفت براى دفاع از خود و نشان دادن مشکلات بى اندازه اش با سرمربى پرسپولیس، به مراجع قضایى شکایت کند تا از این راه بتواند با سرمربى پرسپولیس مبارزه کند.
برخى محافل خبرى پس از اقدام شیث رضایى ادعا کردند دایى هم پس از شکایت رضایى بیکار ننشسته و قصد دارد مدارکش را جمع آورى کند و در دادگاه با ارائه مستندات خود برابر شیث مقابله به مثل انجام دهد.

http://refaghat.com/